• İLETİŞİM
    Mail: bonushane@outlook.com SKYPE ADRESİ bonushane@outlook.com
    Bu adresler dışında Reklam için iletişime geçenlere itibar etmeyiniz

DUYURU Entebet sorun çözüldü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sysltrk9

◄◄◄◄Başçavuş►►►►
Onaylı Üye
Katılım
28 Kas 2019
Mesajlar
128
Tepkime puanı
61
Puanları
28
Konum
Niğde
Merhabalar bu siteye tek kuruş para yatırmayın sahtekarligin daniskasi, 20 TL ye 20 TL diye lanet olasıca bı bonuslari var verdiği bonustan kazanç bile saglayamadim girdim 20 TL ile kendi ana paramla rulete 1100 lira yaptım ve ana bakiyenizle başka alanlarla kullanamazsınız gibi saçma sapan kurallar söylüyorlar, bonus kısmında ana bakiyeyle ilgili tek kelime bile yapmıyorlar ve bütün kazancı siliyorlar. Tekrar söylüyorum bu siteye adımınızı bile atmayın resmen salak yerine koyuyorlar
 

Ekli dosyalar

lazio34

MODERATÖR
Moderatör
Katılım
16 Eyl 2019
Mesajlar
6,449
Tepkime puanı
7,307
Puanları
113
Konum
istanbul
Geçmiş olsun ama 20+20 bonuslarda hem bonusun hem ana paranın ayrı bir çevrimi oluyor..
 

sysltrk9

◄◄◄◄Başçavuş►►►►
Onaylı Üye
Katılım
28 Kas 2019
Mesajlar
128
Tepkime puanı
61
Puanları
28
Konum
Niğde
Geçmiş olsun ama 20+20 bonuslarda hem bonusun hem ana paranın ayrı bir çevrimi oluyor..
Hocam eyvallah cevirimini yaptık dedikleri gibi spor da oynadım ama ben şimdiye kadar hiçbir sitede ana parayla başka bı alana gecemezsin diye bı saçmalık duymadım
 

sysltrk9

◄◄◄◄Başçavuş►►►►
Onaylı Üye
Katılım
28 Kas 2019
Mesajlar
128
Tepkime puanı
61
Puanları
28
Konum
Niğde
Eğer bu 1100 lirayı bı şekilde alabilirsek desteği yardımı olan her kim olursa 50 lira para atacağım
 

Şansızım

◄◄◄Üstçavuş►►►
Onaylı Üye
Katılım
17 Kas 2019
Mesajlar
94
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Konum
İzmir
Bonus hicbir siteden almayın arkadaşlar adamların eline koz veriyorsunuz
 

lazio34

MODERATÖR
Moderatör
Katılım
16 Eyl 2019
Mesajlar
6,449
Tepkime puanı
7,307
Puanları
113
Konum
istanbul
Hocam eyvallah cevirimini yaptık dedikleri gibi spor da oynadım ama ben şimdiye kadar hiçbir sitede ana parayla başka bı alana gecemezsin diye bı saçmalık duymadım
Ödemezler dostum silinmiş bir kere, geçmiş olsun tekrardan
 

TheGodfather

★★★★Yarbay★★★★
Onaylı Üye
⭐GOLD ÜYE⭐
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
6,714
Tepkime puanı
2,100
Puanları
113
Eyvallah hocam ne diyelim artık bir siteden bonus alırsam 2 olsun
yani sadece bonus almican normal bir sekilde.buradan oynamaya devam.edicen yerinde olsam.bu siteye bir daha ugramam bile
 

sysltrk9

◄◄◄◄Başçavuş►►►►
Onaylı Üye
Katılım
28 Kas 2019
Mesajlar
128
Tepkime puanı
61
Puanları
28
Konum
Niğde
yani sadece bonus almican normal bir sekilde.buradan oynamaya devam.edicen yerinde olsam.bu siteye bir daha ugramam bile
Bu sitenin Allah bin türlü belasını versin doğru düzgün bı Kelime bile yazmamışlar ana bakiyeyle başka alanda kullanamazsınız diye gelmişler bakiyeyi siliyorlar canlı destekten engellediler şimdide bahis falanda alınmıyor bütün heryere şikayetimi yazacam bunlara
 

TheGodfather

★★★★Yarbay★★★★
Onaylı Üye
⭐GOLD ÜYE⭐
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
6,714
Tepkime puanı
2,100
Puanları
113
Bu sitenin Allah bin türlü belasını versin doğru düzgün bı Kelime bile yazmamışlar ana bakiyeyle başka alanda kullanamazsınız diye gelmişler bakiyeyi siliyorlar canlı destekten engellediler şimdide bahis falanda alınmıyor bütün heryere şikayetimi yazacam bunlara
kolpa sitede ondan lisanslari bile yoktur onlarin kesin buyuk firmalardan oyna tempo bets10 1xbet gibi ne isin var orda 20 ye 20 bonus alicam diye
 

sysltrk9

◄◄◄◄Başçavuş►►►►
Onaylı Üye
Katılım
28 Kas 2019
Mesajlar
128
Tepkime puanı
61
Puanları
28
Konum
Niğde
kolpa sitede ondan lisanslari bile yoktur onlarin kesin buyuk firmalardan oyna tempo bets10 1xbet gibi ne isin var orda 20 ye 20 bonus alicam diye
Bro cepteki son paralardi başka çare yok mecbur böyle bonuslar kovalayacaktik ama ağzımız yandi artık
 

terry50

★★★Binbaşı★★★
Onaylı Üye
⭐GOLD ÜYE⭐
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
3,186
Tepkime puanı
1,886
Puanları
113
bır sıteden bonsu aldıgınız zamn acıklamada yazıyor site istedıgı halde nedensız iptal etme hakkjna sahıptır dıye ıyıce bı bakın onceden
 

Tayfun11

★★★Binbaşı★★★
Onaylı Üye
Katılım
17 Kas 2019
Mesajlar
1,213
Tepkime puanı
307
Puanları
83
Konum
Bilecik
Valla bn bonusu ikiyüz yaptim elli tl yatırım yaptim sonra çekim verdim 5 DKKA da yatırdılar
 

suat2108

★★★Binbaşı★★★
Onaylı Üye
⭐GOLD ÜYE⭐
Katılım
17 Kas 2019
Mesajlar
1,247
Tepkime puanı
1,828
Puanları
113
Konum
Yok
20 ye 20 çekim max 200 buda var kuralda
 

RusRuleti🇹🇷

★★Yüzbaşı★★
Onaylı Üye
Katılım
3 Ara 2019
Mesajlar
302
Tepkime puanı
155
Puanları
43
Konum
KKTC
Merhabalar bu siteye tek kuruş para yatırmayın sahtekarligin daniskasi, 20 TL ye 20 TL diye lanet olasıca bı bonuslari var verdiği bonustan kazanç bile saglayamadim girdim 20 TL ile kendi ana paramla rulete 1100 lira yaptım ve ana bakiyenizle başka alanlarla kullanamazsınız gibi saçma sapan kurallar söylüyorlar, bonus kısmında ana bakiyeyle ilgili tek kelime bile yapmıyorlar ve bütün kazancı siliyorlar. Tekrar söylüyorum bu siteye adımınızı bile atmayın resmen salak yerine koyuyorlar
Dostum ben siteyi bilmem üyeliğimde yok sikayetini gördüm bakmak istedim. Sana buradaki insanlar nasil hak veriyor anlamıyorum. Bir bonus almişsin ve kurallari okumadan oynamışsin tek suç sende siteye atıp tutma yani. Bexbet aresbet imzabet gibi siterdede bu kurallar benzerdir. Spor bonusu aliyorsan anaparani 1 kez cevirmez zorundasin spor da
 

Ekli dosyalar

rasheed

SITE ADAMI
Onaylı Üye
⭐GOLD ÜYE⭐
Katılım
17 Kas 2019
Mesajlar
2,089
Tepkime puanı
1,016
Puanları
113
Konum
ankara
bence sen haksızsın bu konuda. kurallarda açık açık bonusu aldığın zaman en fazla 200₺ çekebileceğin yazıyor. entebet filan bilmem ben. maksadım siteyi savunmak değil. ki başka forumlarda üyeyi siteye karşı savunduğum için ban yemişliğimde var. ama sen haksızsın bu konuda. yöneticilerden ricam başlığın değiştirilmesi yönündedir. site haklı olduğu halde böyle bi başlıkla karalama durumunu hak etmiyor.
 

kumarbaz

ASYABAHİS DÜŞMANI VE BAHİSPUB DOSTU
Moderatör
⭐GOLD ÜYE⭐
Katılım
14 Ağu 2019
Mesajlar
16,334
Tepkime puanı
12,672
Puanları
113

despara34

MÜDÜR
Yönetici
MÜDÜR
Katılım
23 Kas 2019
Mesajlar
1,202
Tepkime puanı
3,690
Puanları
113
Konum
istanbul
Merhabalar bu siteye tek kuruş para yatırmayın sahtekarligin daniskasi, 20 TL ye 20 TL diye lanet olasıca bı bonuslari var verdiği bonustan kazanç bile saglayamadim girdim 20 TL ile kendi ana paramla rulete 1100 lira yaptım ve ana bakiyenizle başka alanlarla kullanamazsınız gibi saçma sapan kurallar söylüyorlar, bonus kısmında ana bakiyeyle ilgili tek kelime bile yapmıyorlar ve bütün kazancı siliyorlar. Tekrar söylüyorum bu siteye adımınızı bile atmayın resmen salak yerine koyuyorlar
geçmiş olsun diyelim kardeşim
 

despara34

MÜDÜR
Yönetici
MÜDÜR
Katılım
23 Kas 2019
Mesajlar
1,202
Tepkime puanı
3,690
Puanları
113
Konum
istanbul
bence sen haksızsın bu konuda. kurallarda açık açık bonusu aldığın zaman en fazla 200₺ çekebileceğin yazıyor. entebet filan bilmem ben. maksadım siteyi savunmak değil. ki başka forumlarda üyeyi siteye karşı savunduğum için ban yemişliğimde var. ama sen haksızsın bu konuda. yöneticilerden ricam başlığın değiştirilmesi yönündedir. site haklı olduğu halde böyle bi başlıkla karalama durumunu hak etmiyor.
Konuyu bir inceleyelim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst